piątek, 14 sierpnia 2015

shots from Prague #1

Kiedy ktoś mnie pyta jak było w Pradze to pierwsza myśl to GORĄCO. Upał trochę zmniejszał komfort zwiedzania, ale dzięki temu spróbowałyśmy mnóstwo piwa, mrożonych kaw i lemoniad! Dziś pierwsza część zdjęć - miałam dość zajęty tydzień. W kolejnym poście podam więcej szczegółów noclegu i zwiedzania. W ostatecznym rozrachunku widziałam chyba trochę mniej niż w Wiedniu, aczkolwiek wg mnie i mniej było do zobaczenia. Generalnie poziom życia jest dla mnie trochę niższy niż w Polsce, przeszkadzały słabo opisane ulice poza centrum, niezgodność rzeczywistości z mapą, słaba znajomość angielskiego tubylców. Wycieczka się udała, mimo czterdziestostopniowych upałów, spalonej klatki i obcierających trampek. 











0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

don't keep calm Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger